5 października 2014

TULLE SKIRT

Wracamy do blogowania z tiulową spódnicą, po części sprawcą naszej nieobecności na blogu.
Moje pierwsze spódnice tiulowe powstały dla pięknych dziewczyn z bloga Ciuszkolandia.
Mama dziewczynek stworzyła ciekawą stylizację z udziałem spódnic, która spodobała się nie tylko mi... :-) Jedną z tych osób, była moja młodsza siostra, dla której powstała szara wersja tiulowej spódnicy.










                                                           TULLE SKIRT-made by me
                                                            SHIRT-made by me

7 komentarzy:

  1. ciesze się bo widzialam już kilka :) świetne są i przyznam że brała bym każdy kolor ahhhh <3 :*
    pOleECAMY!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps mam nadzieje, że teraz będzie troszku więcej wpisów my czekaMY Z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę szwankuje mi moje zdrowie i niewiele udaje mi się zrobić, ale mam nadzieję, że będzie lepiej :-)

      Usuń
  3. Cudne są te spódnice :) nienawidzę szyć tiulu, więc tym bardziej podziwiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :-) Z szyciem nie jest tak źle, jak się go doszywa, gorzej jak zszywa :-)

    OdpowiedzUsuń