22 października 2014

KIESZONKA










Zmykam mam ważniejsze rzeczy do zrobienia . Jakie? Muszę namalować kasztanom buzie.No cóż ...

                            Bluza-made by me, Spodnie-h&m, Buty, płaszcz, kapelusz- zara


Tym razem dzianina choć nie należy do moich ulubionych tkanin, niby nie sprawia większych problemów w kroju i szyciu, ale wykończenie jej już nie jest takie łatwe i nie piszę o do szyciu mankietu, bo tym razem tego zabrakło :-).    
A, o przyozdabianiu ciuszków z dzianiny, żeby dla mojego małego człowieka były "ciekawe..."
Dla mnie nie jest to łatwym zadaniem, gdyż talentu malarskiego nie mam za grosz, niby zdarzyło się parę razy coś tam prostego namalować na koszulkach, ale nie do pokazania  :-)
 Ale mam jeden sposób, który zadowala moją Weronikę kieszonka i tak na większości koszulkach, bluzach przeze mnie uszytych pojawia się kieszonka :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz